divendres, 3 de juliol del 2009

PROPOSTA 1º TORNEIG DE PING PONG D'ESTIU DE LA PPPP (Profesional Pedreguer PinG ponG Players)

L'altre día Jo i Josep Vicent parlant pel messenger vam pensar de fer un tornejet de Ping Pong. La idea inicial es fer un tornejet de ping pong per riurens i pasar-ho bé una estona. Es podría fer desde un torneig que dure una vespradeta fins a un torneig que dure un cap de setmana (2 vespraes) i jugar en més de una taula (depenent del materia disponible) i d'aquesta manera fer partits més llarg. També vam pensar de que la inscripsició (si vos pareix bé) valga 1 o 2 € per ejemple i después ens repartim els diners depenent de la posició. (Per ejemple el primer 50 %, el segon 30% y el tercer 20%). Ara vosaltres aneu diguen idees, si vos pareix bé la idea o que i proposeu fexes. Això si, queda totalment prohibit entrenarse i en cas de que la PPPP s'enteré de que algú s'entrena a porta tancà serà sancionat. XDDDD

2 comentaris:

Vinz ha dit...

Jo no tinc ni tabla de ping pong per entrenar, però participaré.

A veure si podem fer-nos en el trofeu de dobles jordi xDDD

Noèlia ha dit...

Hola campió!! com va tot? ey, hi ha que quedar quan comence el curs, no pot ser que estiguem quasi al costat i no ens veguem! xD
M'he fet un blog jo també, a veure si el puc fer anar tan bé com tu el teu :)
Una besada!!! muuuaks!!