dimecres, 2 de juliol del 2008

JA TINC EL CARNET DE COTXE


Avuí he aprovat el examen práctic de cotxe! Ha segut prou dur ferlo per Alacant ( la city) ja que no estave acostumat a conduir per ciutat però ha valgut la pena. Desde açí vull donar-li la enhorabona a Blai que, al igual que jo, ens trobavem en una situació un poc compromesa, ja que, era el últim match ball que teniem i al final hem aprovat els dos al mateix dia. (Esta clar que el dia 2 era el dia) ;-) .

També hi ha que mencionar el exit de la selecció espanyola en la eurocopa que ha conseguit un triomf importat, pero sobretot crec que hi ha que reconeixer el bon joc que han dut a terme i també hi ha que felicitar a Luís Aragones que a pesar de la pluja de critiques que havia rebut a sabut dur el equip a la victoria.

7 comentaris:

WHF ha dit...

Madre mia tu tmb!!!! weweewewe
Felicitats! ;)
Al aragones es al puto amo!

[JuaN] ha dit...

ENHORABONA!! I ara a fer-ho tot polseta! ;)

Ja parlem xicón!

Jordi Pons ha dit...

Moltes gràcies als dos!!!

Sip, el Blai i jo vam aprovar el mateix dia apurant al màxim, perque si haverem suspés haverem tingut que renovar papers i damunt, en el cas que continuarem a la mateixa autoescola, haverem tingut que fer mil viatgets i damunt gastarnos un dineral amb la renovació de papers i en les práctiques.

Anònim ha dit...

La city és València, Alacant això és un poblet...

WHF ha dit...

JO tenia antes que la capital i al centre el mon era Denia, tal com ho fan vore els d'alli mateixa.. aixina k... ejem..un respete.

Anònim ha dit...

xD Verga no sabia que el meu company d'equip de ping-pong tenia un blog...Invictes!!!
Espere que ara als Jocs Olímpics tingues més feina del habitual per ací xD
Acabe de llegir tots els posts i el de el temps de reacció dels humans és brutal...
Vaig a posar-te al blogroll del meu blog, espere que no tingues cap problema :P

Jordi Pons ha dit...

XDDDDDDDDD
Asina es Erades encara no ens han pogut guanyar juant junts encara que el torneig de la caseta del Blai les condicions climatológiques no ens eren favorables
XDDDDDDDDDDd